OBÓZ TANECZNO – AKROBATYCZNY
STOP AND GO
PORONIN 2025
I turnus:
Karta kwalifikacyjna PORONIN tI 2025
Prosimy o wydrukowanie karty na jednej kartce z obu stron!
Termin: 03-13.08.2025
WYJAZD: 3 sierpnia, godz. 9.00, zbiórka godz. 8.30
POWRÓT: 13 sierpnia, ok. godz. 18.00
– Grupa Reprezentacyjna “D`Vision”
– Grupa Reprezentacyjna “Sztos”
– Grupy Akrobatyczne
– Grupy Tańca Nowoczesnego
– Grupy Disco Dance
– Grupy Hip Hop
– Grupy Jazz Dance
II turnus:
Karta kwalifikacyjna PORONIN tII 2025
Prosimy o wydrukowanie karty na jednej kartce z obu stron!
Termin: 14-24.08.2025
WYJAZD: 14 sierpnia, godz. 9.00, zbiórka godz. 8.30
POWRÓT: 24 sierpnia, ok. godz. 18.00
– Sekcja Akrobatyczna
– Grupa Reprezentacyjna “Rwetes”
– Grupa Reprezentacyjna “Młodziki”
– Grupa Reprezentacyjna “Jazzy Juniors””
– Grupa Reprezentacyjna “Flame Juniors””
– Akademia Teatru Tańca
Obóz jest przeznaczony dla uczestników zajęć tanecznych i uczestników zajęć akrobatycznych.
Grupy reprezentacyjne, grupy początkujące, średniozaawansowane, zaawansowane, sekcja akrobatyczna.
NASZ CEL:
Taniec: Szkolenia w zakresie różnych form i stylów tanecznych, m.in: Taniec Nowoczesny, Freestyle, Show Dance, Street Dance Show, Jazz Dance, Broadway Jazz, Modern, Disco Dance, Disco Show, Hip Hop, LA Style, Taniec Współczesny, Improwizacja. Podniesienie umiejętności oraz poziomu techniki tanecznej. Stworzenie układów i nowych choreografii dla grup
i formacji na każdym poziomie zaawansowania.
Akrobatyka: Podniesienie ogólnej sprawności fizycznej, nauka podstawowych elementów gimnastycznych, skoki akrobatyczne o różnym stopniu trudności. Trening w terenie, na sali, streching, trening siłowy, wytrzymałościowy. Sala do akrobatyki wyposażona w ścieżkę akrobatyczną typu airtrack, wyczynową mini trampolinę, materace asekuracyjne.
Rekreacja: Zajęcia sportowo-rekreacyjne, zabawy i konkursy, ognisko
z pieczeniem kiełbasek i muzyką regionalną, zajęcia integracyjne, boisko
do siatkówki i koszykówki, plac zabaw, basen z opieką ratownika, dyskoteka, sala gier (ping pong, piłkarzyki, bilard, cymbergaj itp.)
W czasie trwania obozu na stronie www.stopandgo.com.pl i Facebooku: StopAndGoUrsus pojawiać się będą zdjęcia z życia obozowego 🙂
W CENIE OBOZU: Transport autokarem, zakwaterowanie w hotelu w pokojach 3, 4, 5-cio osobowych z pełnym węzłem sanitarnym i telewizorem, wyżywienie – 3 posiłki dziennie (śniadania i kolacje w formie bufetu szwedzkiego, dwudaniowy obiad + deser)
Profesjonalna kadra, posiadająca wymagane uprawnienia i kwalifikacje. Opieka wychowawców, instruktorzy, trenerzy, szkoleniowcy, sale treningowe, sprzęt treningowy, zajęcia sportowe, artystyczne, gimnastyczne, akrobatyczne, taneczne, ubezpieczenie NNW.
Koszt: I Turnus – 3250 zł.
Koszt: II Turnus – 3250 zł.
ZAPISY: e-mail: biuro@stopandgo.com.pl lub w recepcji naszego studia
(Przy zapisie należy podać, imię, nazwisko i datę urodzin dziecka, grupę, numer telefonu Opiekuna)
Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń
PŁATNOŚCI:
– zaliczka w wysokości 1250zł płatna do 31.03.2025
– pozostała kwota płatna do 31.05.2025
możliwość płatności:
– gotówka w recepcji studia
– konto organizatora:
Klub Sportowy Stop And Go 42 1750 0012 0000 0000 3647 7652
w tytule przelewu prosimy wpisać imię i nazwisko uczestnika, turnus z dopiskiem „obóz Stop And Go”
przykład: Jan Kowalski, I Turnus, obóz Stop And Go
Ramowy Plan Dnia obozowego
8.15 – pobudka
8.15 – 9.00 poranna toaleta, ścielenie łóżek, czesanie włosów itp.
9.00 – Śniadanie
do godziny 10.00 przygotowanie do zajęć.
10.00 –13.30 zajęcia taneczne, akrobatyka, zajęcia artystyczne zajęcia w terenie, zajęcia w zależności od ustalonych treningów w poszczególnych grupach.
14.00 – Obiad
do godz. 15.30 przerwa poobiednia
15.30 –18.45 zajęcia z podziałem na grupy: taniec, gimnastyka, akrobatyka,zajęcia z wychowawcami, warsztaty
18.45 – Kolacja
19.30 – zajęcia wieczorne, według planu opracowanego dla poszczególnych grup: gry i zabawy, dyskoteki, sport i rekreacja, treningi doszkalające, taniec, gimnastyka, akrobatyka, zajęcia artystyczne.
21.15 – 22.00 toaleta wieczorna
22.00 Cisza nocna
Porządek dnia ulegnie zmianie w dniach w których będą inne zajęcia określone przez opiekuna grupy.
WYPOSAŻENIE:
- Ubranie o charakterze sportowym: dresy, stroje treningowe (legginsy, spodenki, koszulki itp.)
- Kurtka lub płaszcz przeciwdeszczowy, bluzy, długie spodnie
- Nakrycie głowy chroniące od słońca, krem z filtrem
- Kostium kąpielowy, ręcznik na basen i osobisty
- Obuwie sportowe: osobne do treningów tanecznych, osobne do biegów i spacerów, kapcie, klapki, sandałki
- Bielizna osobista, piżama
- Przybory toaletowe: żel pod prysznic, szampon, szczotka i pasta do zębów, dezodorant, szczotka
do włosów - Mały plecak na wycieczki
- Przybory do pisania i rysowania, ulubiona książka
Prosimy, aby leki podpisać i przekazać wychowawcy wraz z pisemną informacją na temat dawkowania.
Pieniądze na drobne wydatki (wg uznania Rodziców) można zdeponować u wychowawcy w podpisanej kopercie.
Z uwagi na sportowy charakter obozu prosimy o racjonalne zapasy słodyczy. Napoje gazowane
i energetyczne, dania instant i chipsy są zabronione.
Polecamy wyposażyć dziecko w butelkę w filtrem, w stołówce dostępna jest woda i herbata 24h/dobę.
Prosimy o rozsądne pakowanie, tak aby bagaż nie przekroczył 25kg.